עיריית אור עקיבא - דף הבית

-------------

מחזקים את הקשר הבין דורי | אירוע “כוח הדורות” – הצדעה לחיילי צה”ל, הווטרנים וכוחות הביטחון

מחלקת העלייה והקליטה בעיריית אור עקיבא קיימה (26/12) את אירוע “כוח הדורות” – ערב הוקרה והצדעה לחיילי צה”ל וכוחות הביטחון, גבורת הווטרנים וחיילי צה”ל בהקשר הבין דורי בהוסטל אור עקיבא .

“מיטב בנינו ובנותינו פועלים בחירוף נפש בכל  החזיתות, כדי להגן עלינו – על העם והמדינה ואנו כאן כדי להוקיר, להצדיע ולהתפלל לשלומם”, אמרו במחלקה במעמד האירוע.

במחלקה הוסיפו: “אירוע זה מהווה עבורנו אפשרות  לצלול על תוך עומקי התבונה והעוצמה שמביא איתו כל דור,  ולציין קשר בין דורי בין הווטרנים היקרים שלנו  שבזכות גבורתם  אנחנו כאן לבין חיילינו שמקריבים את חייהם  למען מדינתנו.

“חיילנו הם עוצמה, סמל הכוח, עמידות ונאמנות, הם נושאים בנטל כבד על הגנת המולדת, ערכינו וחופשתנו. חובותינו לשמר ולהנציח קשר בין דורי זה, שמהווה חיבור לא רק  בין העבר וההווה, אלא גם גשר לעתיד”.

הערב התקיים בסיוע ובתמיכה של משרד העלייה והקליטה, ובמעמד ראש עיריית אור עקיבא אלי אנקונינה, נציגת משרד העלייה והקליטהריקי פלד, סגנית מנהלת משרד העלייה והקליטה במרחב חדרה מארק יופה, יו”ר ארגון הווטירנים  עם חברי הארגון – אלכס שטרנגס , מנהל ההוסטל, מחלקת הנוער של העירייה ותנועות נוער בראשות שושי יוחננוב מ”מ מנהלת מחלקת נוער, להקת דור בניהולו של מאיר גאוי, זמרים  ואומנים מדהימים נוספים.