עיריית אור עקיבא - דף הבית

-------------

טקס חניכה וקביעת מזוזה לבית הספר היסודי החדש ‘שירת הים’ באור עקיבא: “יביא לעיר הישגים רבים”

טקס קביעת המזוזה וברכות לרגל פתיחת השנה החדשה תשפ”ד – והראשונה בהיסטוריה של בית הספר היסודי “שירת הים” בשכונת אור ים באור עקיבא – התקיים השבוע במעמד צוות בית הספר ואנשי העירייה.

“שירת הים” הוא בית ספר יסודי ממלכתי מרשים בו הושקעו מיליוני שקלים ומשאבים רבים נוספים, והוא ישרת את כלל ילדי השכונה החדשה ודרום העיר המתפתח.

בבית הספר החדש מבנה עם 24 כיתות א’ עד ו’, וכיתה א’-תקשורת לחינוך מיוחד, כאשר סך הכל 11 כיתות נפתחות בשנה הקרובה. כמו כן, בבית הספר החדש – חצר פעילה לצעירים, כיתת חצר (מרחב למידה פתוח), מתקני משחק, חללי למידה ייחודיים, מתקני ספורט ומרחבים פתוחים. כמו כן, צויד בית הספר בסיבים אופטיים, לשימוש באמצעים דיגיטליים, בשבועות הקרובים יותקנו מקרנים, מחשבים, מעבדות מחשבים, לומדות (תוכניות למידה), אתר בית ספרי ועוד.

מנהלת בית הספר היא איילת שחרית, שנכנסה לתפקידה עוד בתחילת הקיץ. “עברנו חודשיים אינטנסיביים ומזל גדול שיש לנו אגף חינוך כזה, שכל כך תומך וכל כך עוזר. זמין 24/7. בשמי ובשם הצוות המון תודה על כל התמיכה שאנחנו מקבלים, זו אהבה גדולה מאוד וזה לא מובן מאליו”.

מנהלת אגף החינוך העירוני סיגל אלבז התרגשה לחנוך את בית הספר. “זה היה עמל קשה של כל מחלקות העירייה, משרד החינוך ובית הספר, כל הגורמים שעמלו קשה כדי לפתוח את בית הספר בצורה הכי טובה. מברכים אתכם במעמד הזה בשנת לימודים טובה ופורייה, אנחנו עוד נרבה להגיע לכאן וכמובן נעקוב מקרוב אחרי המטרות והדגשים של בית הספר בשנת הלימודים הקרובה והראשונה שלו”.

אל טקס החניכה הגיעו גם מ”מ ראש העיר, סגנו ומחזיק תיק החינוך ומנהל אגף הספורט אורי לוי, שברכו את צוות בית הספר בקביעת המזוזה, איחלו הצלחה לצוות לקראת שנת הלימודים החדשה וציינו כי הם בטוחים שבית הספר החדש יביא לאור עקיבא הישגים רבים בעתיד.