עיריית אור עקיבא - דף הבית

-------------

טקס הנחת זרים לציון יום הניצחון על גרמניה הנאצית

השבוע התקיים בהובלת מחלקת הקליטה טקס להנחת זרים לאנדרטה לציון יום הניצחון על גרמניה הנאצית בפארק הניצחון. בטקס השתתפו ראש העיר, שמחה יוסיפוב, מ”מ ראש העיר, עו”ד נוח שמאילוב, סגנית מנהלת משרד הקליטה והעלייה, חברי מועצת העיר, חברי ארגון הוטרנים, ניצולי שואה ומשפחותיהם, בני הנוער וחיילים, עובדי העירייה ותושבי העיר.

הטקס נפתח בדברי פתיחה מפי אחראית תחום קליטה בעיר, אינה יסקוב: “אנו שמחים לראותכם כאן היום, התאספנו כאן להנחת זרים לציון יום הניצחון על גרמניה הנאצית, להוקיר זכרם של הלוחמים הגיבורים אשר נלחמו במלחמת העולם השנייה למען העתיד והדורות הבאים.”

ראש העיר הוקיר את גבורתם של החיילים שנלחמו עם גרמניה הנאצית והוסיף כי גם בימים אלו מדינתנו היקרה נלחמת על חירותה ושלח בשם כל תושבי אור עקיבא איחולי החלמה לפצועים ותפילה לשלום החטופים ולהשבתם הביתה במהרה.

מארק יופה, יו”ר ארגון הוטרנים, הוסיף כי בימים האלו חשוב מתמיד לשמור על אחדותנו וכי המדינה שלנו עוברת תקופה מאוד קשה. מיטב בנינו ובנותינו, פועלים בחירוף נפש, בכלל החזיתות. אנו מוקירים, מצדיעים ומתפללים לשלומם.

“כל דור הוא מיוחד, הווטרנים הם המורים בעלי ניסיון וחוכמה, וחיילינו הם העוצמה, סמל הכוח, עמידות ונאמנות, הם נושאים בנטל הכבד על הגנת המולדת, חובותינו לשמר ולהנציח קשר בין דורי זה, שמהווה חיבור לא רק בין העבר וההווה, אלא גם גשר לעתיד.”

בסיום הגשר, הונחו זרי פרחים לאנדרטאות של ארקדי דיאל ז”ל, מייסד ארגון הווטרנים ויעקב פרזון ז”ל, גיבור ברית המועצות.